11 Aralık 2011 Pazar

UNE ÜRÜNLERİ

Uzun zamandır kendi cilt rengime uygun, yüzüme canlılık veren, doğal, hafif bir fondöten arayışındaydım. Ben fondötenlere karşı önyargılıydım. Tabi bunda bazı ablalarımızın fondöteni bir kalıp gibi yüzlerine döşemeleri etkili olmadı değil. Neyse önce Bakırköy'de bulunan Erkul Kozmetik'e uğradım. Orada makeup adlı bir ürün denendi yüzümde. Ürünü uygulayan bayan cildimden bir ton koyu bir fondöten sürdü, yüzümün canlı (!) görünmesi için; ama bence çok yapay durmuştu (zaten istediğin özellikleri söylediğin halde hala kendi beğendikleri şekilde makyaj ürünü tavsiye edenleri bir türlü anlamıyorum), daha sonra kendi cilt tonumda bir ürün uyguladı. Fena değildi beğendim. Sonra içeriğine bakmak istedim ve içinde paraben (bir çoğumuzun yeni yeni dikkat etmeye başladığı madde) olduğunu gördüm (tüm yüzüme uygulayacağım bir üründe paraben olması beni rahatsız etti) ve almadan çıktım. 

Ertesi gün Boynere gittim, amacım Clinique denemekti. Yine her zamanki gibi gelenleri esir almaları için her markanın başında birileri vardı (ben bunu anlamıyorum, bir şeye rahat rahat bakamıyoruz "buyrun efendim, nasıl yardımcı olabilirim" tamam onlara da bu şekilde davranmaları söyleniyor; ama çok rahatsız edici, ihtiyacımız olduğunda zaten bilgi alırız) Clinique'in başında da böyle bir bayan hemen bana yardımcı(!) olmaya çalıştı. Ona "kendi cilt tonumda, doğal bir fondöten arıyorum"dedim. Clinique'te bir kaç renk gösterdi, her ne hikmetse hiçbiri cilt tonuma uymadı. Sonra kız "loreal'in mineral fondöteni var onu deneyelim, isterseniz"dedi. Ben de "tamam" dedim. Loreal'in true match fondötenini denedi yüzümde, güzeldi, aldım; ama eve gittiğimde ne göreyim kıza özellikle ben doğal bir ürün istiyorum dememe rağmen, içinde paraben olduğunu gördüm. Ertesi gün Boyner'i aradım. Durumu anlattım. Değişim alıp alamayacaklarını sordum. Buraya gelmeniz gerekiyor dendi. Mesai saatinin bitmesini bekledim ve soluğu Boyner'de aldım. Biraz sıkıntılı olsa da değişim yaptırabilmiştim. Müşteri Temsilcisi bayan, bana UNE ürünlerini tavsiye etti. %98 doğal içerikli olduğunu ve içerisinde vucüda zararlı herhangi bir maddenin bulunmadığını; ayrıca ürünün Fransa'da epeyce zor şartlarda alınan bir sertifikaya (ECOCERT) sahip olduğunu söyledi. UNE'nin G06 numaralı fondöteniyle arayışlarım sona erdi. Standı çok sade ama ürünleri çok güzel ve hepsini çok beğendim. Dayanamayıp fondötenle birlikte yine içeriği doğal olan bir de maskara aldım. Maskarasını da beğenerek kullanıyorum. Önceden gözlerimi temizlerken maskara gözüme kaçtığında gözüm çok yanardı; ama UNE'nin maskarası kesinlikle gözlerimi yakmıyor, gözden çok kolay çıkıyor; ancak suya ve gözyaşına biraz dayanıksız yani diğer maskaralar gibi waterproof değil galiba, öyle bir iddiası da yoktu ama ben yine de beğenerek kullanıyorum her ikisini de.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder