27 Aralık 2011 Salı

PETAL FRESH-ORGANİK ŞAMPUAN






Saçlarım için artık doğal bir şampuan kullanmak istiyordum. Down Under Naturals'ın Nude saç kremini kullanmaya başlamıştım, ondan memnun kalınca şampuanını da aldım, ama saçımın kimyasal ürünlere alışkın olmasından mı yoksa şampuanın içeriğinden mi bilmiyorum, saçlarım dökülmeye başladı. Ben de doğal olan yeni bir şampuan denemek istiyordum. Petal Fresh de denemek istediğim doğal şampuanlardandı. Hatta geçen ayın lilakutusunda tester'larını görünce lilakutuya üye olmadığıma pişman oldum. Petal Fresh hayvanlar üzerinde test edilmiyor ve Organik İçerik Sertifikasına sahip. Ben de Petal Fresh'in facebook sayfasına üye oldum. Oradan ürünün testerlarını nerde bulabileceğimi sordum, onlar da adres bilgilerimi verirsem bana tester gönderebileceklerini söylediler. Mail attım ve bugün tester'lar elime ulaştı. Bu şekilde muhatap bulabilmem ve tester'ların bana ulaştırılması beni çok mutlu etti. İki tane şampuan (tea tree ve rosemary/çay ağacı ve biberiye özlü) tester'ıyla birlikte iki tane de yine doğal bir marka olan Clinians'ın göz-dudak çevresi kremi tester'ı göndermişler (onlar da bonus oldu benim için:). Şampuan ve kremleri denedikten sonra fikirlerimi buradan 
sizinle paylaşırım. Sevgiyle kalın:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder