14 Aralık 2011 Çarşamba

SALATA YAM YAMMM:))

Yapımı çok basit ve leziz bir salata. Gayet doyurucu ve hafif, yanında bir ya da iki dilim kepek ekmeği yiyorum ve yedikten sonra kendimi kötü hissetme gibi bir durumum olmuyor:)) (En güzel yönü bu olsa gerek). Ceviz ve peynir, bu salatada sanki birbirleri için yaratılmışlar hissi veriyor. Yanında taze sıkılmış portakal suyu da olursa değmeyin keyfime, o zaman sanki bütün vücudum bana teşekkür ediyormuş gibi geliyor. Salatanın içindekiler: yeşillik(marul, roka), domates, peynir ve ceviz; sos olarak bir tatlı kaşığı zeytinyağ ve limon.

2 yorum:

  1. merhabalar:)
    afiyet bal olun..
    sayfanız, yazılarınız,paylaşımlarınız öyle güzel ki...
    bayıldım..
    seve seve izleyiciniz oldum hemen..
    bende sizi bekliyorum sayfama...
    kucak dolsu sevgileri

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Yazılarımı beğenmenize çok sevindim:)) Blog dünyasında yeniyim ve izleyicilerimin artması beni inanılmaz mutlu ediyor. Ben de sizin izleyiciniz oldum biraz önce. Tarifleriniz mükemmel görünüyor, en kısa zamanda deneyeceğim birkaçını.
    Sevgilerle

    YanıtlaSil