8 Aralık 2011 Perşembe

LOCCITANE

Loccitane'la bu ay tanıştım. Tanışmaz olaydım mı deyim bilemedim:)) Neden derseniz, çok güzel, doğal (bu sıralar doğal ve organik ürünlere takmışlığım var) ürünleri var ve hangisini alsanız karar veremiyorsunuz; ancak şöyle bir durum var: Ürünler Türkiye standartlarına göre epeyce pahalı. Mesela bir vücut kremini (badem sütü konsantresi) aldım (hem de taksitle), korkarım ki ikinci taksitini ödemeden krem bitecek:(( çok acı halbuki ne kadar da sevmiştim kendisini...Neyse ürünlere gelince gerçekten çok güzel, çok ciciler. Özellikle parfümleri enfes kokuyor (yaseminlisine bittimmmm). İstanbul'da mağazaları var, internetten de satış yapıyorlar, isteyen fiyatlarına ordan bakabilir. Şöyle bir durum var belirtmeden geçmeyim: Ayın son ve ilk günleri %30, %40 civarında bazı ürünlerde indirim yapıyorlar, şu anda da yılbaşı sebebiyle setlerinde indirim var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder