19 Aralık 2011 Pazartesi

SABUNDAN DAHA DA FAZLASI-MORE THAN SOAP

Doğala dönüş akımı beni fazlasıyla sarmış durumda. "Doğal ..." dendiği zaman akan sular durmaya başladı bende "Ne doğal mı? Bir de organik mi? Yaşasın hemen incelemeliyim ve tabii ki almalıyım". Konuyla çok alakalı olmayacak ama dün Van'ın bir ilçesinde öğretmenlik yapan arkadaşımla konuşuyordum. "Bu sıralar kendimi kaybettim . Ne zaman alışveriş merkezine girsem bir şey almadan çıkamıyorum:(( bu sıralar da çok sık gidiyorum. Hem havalar kötü hem de kafamı dağıtıyorum" dedim. O da "Sorma bende de aynı internetten verdiğim siparişler yüzünden epeyce açıldım" dedi. Daha sonra eşime "kadınlar her yerde alışveriş yapmanın bir imkanını bulurlar, bizi ıssız bir adaya atsalar bile "aaa bak hayatım yan kabilede şu yaprakları satıyorlarmış, hem de kampanyalı" diyerek alışverişimizi yaparız" dedim ve tabii ki bana hak verdi. Konumuza dönecek olursak, önceden annelerimizin kullanmış olduğu killer, aktarlardan alınan yağlar, doğal olan her şey gözde olmaya başladı. Zaten kozmetik firmaları da bu durumun farkındalar. Bütün ürünlerini değilse de bazı ürünlerini doğal/a yakın olarak üretmeye başladılar ki bence ne kadar talep artarsa bu ürünler o kadar uygun ve ulaşılabilir olacaktır.
More than soap markasını bir aktarda görüp, bir tane sabun ve bir el-yüz kremi almıştım. İlk aldığım sabun kırmızı şarap özlü sabundu (sabun hem yüze hem cilde hem de saça uygulanabiliyor). Ben yüzüm ve cildim için kullandım. Kesinlikle cildi kurutmuyor, duş jeli gibi vücutta kaygan bir his bırakmıyor. Kısacası çok hoşuma gitti. O bittikten sonra yeni bir tane denemek istedim. Portakal çikolata tarçın ve domates fesleğenli aldım. İlk önce portakal çikolata tarçını kullanmaya başladım. İnanılmaz güzel bir kokusu var, kesinlikle yapay bir koku değil. Yani her iki sabun da benden tam puan aldı ve bende bir alışkanlık yarattı:)
Kremi güzel ama cildimde çok da bir fark görmedim açıkçası, nemlendirmesi iyi benim cildime yeterli geliyor daha doğrusu (cildim normale dönük karma). Bir dahakine nivea'nın pure&natural'ını denemeyi düşünüyorum (onunla ilgili düşüncelerimi de burda paylaşırım). İstanbulda yaşayanlar Mısır Çarşısı'ndaki Fuar Pazarı'nda More Than Soap ürünlerini bulabilirler. Ben ilkini Bakırköy'deki bir aktardan almıştım. Fuar Pazarı'nda fiyatları daha uygundu. İncelemek isteyenler için işte LİNK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder