18 Aralık 2011 Pazar

AVON SON ALIŞVERİŞİM

Avondan bir şeyler almak sanki alışkanlık gibi oldu bende hele de birisi elime kataloğu tutuşturursa. Ama bundan sonra avondan parfüm dışında bir şey almam. Krem almayı çoktan bırakmıştım. Artık makyaj malzemesi de almam heralde. Son aldığım ürünlerden bir tanesi shimmering sapphire (yandan gördüğünüz ürün). Katalogda şu şekilde gösteriliyordu. Ama bana ulaştığında hayal kırıklığına uğradım. Çıkan renk şöyledi:


Gözümde ise nerdeyse hiç renk çıkarmadı. Ayrıca üzerinde "made in china" yazıyordu. Bu da hoşuma gitmedi. Galiba hiç kullanamayacağım.
İkinci aldığım ise bir fırça seti. 17.90 civarıydı fiyatı, uygun buldum ve sipariş ettim. Katalogda normal boyutlarda görünen set mini boy çıktı. Hadi neyse dedim çantamda taşırım. Ama şöyle bir şey oldu: far fırçalarından birini ilk kez kullandığımda en az 5-6 kılı hiç zorlamama rağmen döküldü. Bunun içinde de "made in china" yazıyordu.


Son aldığım ise iki tane bitirdiğim ve yenisini sipariş verdiğim parfüm Romantic Voyage'dı. Dediğim gibi önceden kullandığım için bir sorun olmadı. Bu alışverişimden memnun kaldığım tek ürün bu oldu.

2 yorum:

  1. İlk makyaj malzemelerimiz avondur demi ... kataloglarını getirirdim okulaa, bakardıkkk :D

    YanıtlaSil
  2. Öyle canım ya ama avon gittikçe kendini bozdu:(

    YanıtlaSil