8 Mart 2012 Perşembe

YEŞİL RENKLİ GÖZ KALEMLERİM

Merhabalar, birkaç gündür hastayım, kışı hastalıksız geçirdim derken; boğazım ağrımaya başladı, tabi sonra burnum ve kulaklarım boğazıma eşlik etti, bazen burnumu silmeye yetişemiyorum o derece. Hala atlatamadım, bu halde işe gitmek iki kat zor geliyor, ama hafta sonunu iple çekiyorum. Bu arada ister istemez bloğumu da ihmal ettim. Bugün sizlere yeşil göz kalemlerimle ilgili bir post hazırlamak istedim. Daha sonra başka gruplar halinde diğer göz kalemlerimi de tanıtacağım. Göz kalemlerini hem pratik hem de fara göre biraz daha kalıcı olduğu için tercih ediyorum. Ayrıca far sürdüğüm gözlerimi çerçeveleyerek de göz makyajımı daha keskin yapmamı sağlıyorlar. İşte yeşil göz kalemlerim:

Soldan sağa: 1-Alix Avien krem far Green, 2-Pastel Show No:105, 3-Borders diye bir marka numara yok üstünde, 4-Flormar No:111, 5-Pastel No:12 6-Oriflame dynamic duo eyeliner 7-Pastel Metallics göz kalemi No:325

1 yorum:

  1. bende her zamn göz kalemini fara tercih ederimi kesinlikle daha kalıcı:)

    YanıtlaSil