14 Mart 2012 Çarşamba

BİTENLER 3

Fazla bir şey bitiremedim, çoğu tester zaten. Hemen fikirlerimi paylaşmak istiyorum:
1) Down Under Naturals Nude Şampuan ve Saç Kremi: Her ikisini de beğendim. Zaten diğer bloglarda da çok bahsettiler, %98 doğal içerikli şampuan ve saç kremi. Ben normal saçlar için olanını kullandım. Saçlarımı çabuk yağlandırdığı için şimdilerde Petal Fresh Şampuan ve Saç Kremine geçtim. Ondan da memnunum.
2) Watsons disk pamuk: Güzel, yumuşak bir pamuk. Tekrar alacağım ürünlerden.
3) Bioderma H2O Sensibio: Onlineeczanem'den yaptığım alışverişle gelen testerların ikisini de bitirdim ve çok memnun kaldım. Elimdeki makyaj temizleyiciler bitince almayı düşünüyorum.
4) Cosmed Tüy Azaltıcı Losyon: Bu da Lilakutu'dan çıkan bir tester. Serumunu üç gün kullandım. Sonra losyonu iki-üç gün kullandım. Kıl köklerini zayıflattı gibi; ama sürekli kullanmadan kesin bir yargıya varmak mümkün değil. Daha sonra alabileceğim ürünlerden. 
5) Loccitane Vücut Losyonu: Bu da Lilakutu'dan çıktı. Kokusunu çok beğendim. Doğal bir ürün ama açıkçası nemlendirmesi çok yeterli değil gibi. Orjinal boyunu almayı düşünmüyorum.

6 yorum:

  1. doğal urunlerı bende sevıyorum denıcem Nude urunlerını

    YanıtlaSil
  2. bence de dene biricitcimm, özellikle saç kremi saçı yumuşacık yapıyor ama benim saçlarımı çabuk yağlandırdığı için değiştirdim. petal fresh'i de araştır istersen ondan da gayet memnunum.

    YanıtlaSil
  3. Böyle postları çok seviyorum:)Bioderma H2O sensibio kullandıktan sora tüm makyaj temizleme yağlarını bir kenara bıraktım çok başarılı bir ürün..Koyu makyaj yaptıysam akşamları sensibio sonrası jelle yıkıyorum,sabahları ise sadece sensibio ile silip çıkıyorum, sivilcelerim azaldı,cildim kurumuyor,makyaj temizleme derdinden yıpranmıyor:)

    YanıtlaSil
  4. jelini de merak ettim bak şimdi:))

    YanıtlaSil
  5. hmm denıcem bıde tuy azaltıcıyı cosmedı :)
    http://biricitinyeri.blogspot.com/2012/03/psikolojik-mim.html mimledim seni:) yapmasanda canın saolsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim biricit, benim ilk mimim:)) fırsat bulur bulmaz yapacağım.

      Sil