19 Mart 2012 Pazartesi

İLK MİMİM:)))

Sevgili Biricit beni mimlemiş:) Bloğunu severek ve beğenerek takip ediyorum. İlk mimim olduğu için çok heyecanlandım, umarım doğru bir şekilde yapabilmişimdir. Şimdi geçelim sorulara:

1. Kendini seviyor musun?
Kendimi seviyorum. Bazen iyiki ben benim diyorum. Cümle biraz saçma ama şöyle deyim dünyaya bir daha gelecek olsam yine aynı ben olmayı isterdim:)) Ama sakın yanlış anlaşılmasın, narsist değilim.

2. Yapmaktan hoşlandığın şeyler?

    
Simit yemek, gökyüzüne bakmak, hayal kurmak, plan yapmak, seyahat etmek, yeni yerler keşfetmek, yeni arkadaşlar edinmek, psikolojik tahlil yapmak:)), olayları değerlendirmek, pilates/spor yapmak, kendime bakım yapmak, azıcık dedikodu yapmak, kitap okumak, film/dizi izlemek, çikolata yemek, yöresel yeni tatlar denemek, herhangi bir şeyi denemek...


3. Hedeflerin nelerdir?

    
Yüksek lisans yapmak. Mümkün olduğunca çok yer dolaşmak. Tatlı, şeker mi şeker bir bebişin tatlı, şeker annesi olmak:)) İnsanlara yardım edeceğim faaliyetlere katılmak.Ha bir de ingilizceden başka bir yabancı dili çok iyi bilmek.

4. Nefret ettiğin şeyler?
Kafama koyduğum şeyi yapacak durumda olmamak, beklemek zorunda olmak. Başkasını kırmayı önemsemeyen, insanları küçük gören, küçük ve büyük dağları kendilerinin yarattığını zanneden insancıklar. Somurtan, sıkıcı, negatif insanlar. Daha var da şimdi aklıma gelmiyor:))


5. İlham aldığın kişiler?

Özellikle birisi yok ama kendi ayakları üzerinde duran, her şeye rağmen mücadeleci herkes benim idolümdür.


6. Favori şarkıların, filmlerin, kitapların nelerdir?


Sakin, ruhumu dinlendiren ya da eğlenceli müzikleri severim. Mercan Dede, Candan Erçetin, Zuhal Olcay, MFÖ, Yaşar Kurt, Kazım Koyuncu, Hayko Cepkin, Goran Bregovic, Maroon 5, Teoman, Yeni Türkü, Eric Clapton...
En sevdiğim filmler: Şeytanın Avukatı, Benim Adım Sam, İhtiyar Delikanlı, Üç Maymun... 
Kitaplar: Reşat Nuri Güntekin-Çalıkuşu, Elif Şafak-Aşk, Murathan Mungan-Üç Aynalı Kırk Oda, Ayşe Kulin-Tüm kitapları...

7. Birisinin yazdığı ölüm notunu bulmuş olsaydın ne yapardın? Ölmeden önce yazdığı. Bir deftere de yazmış olabilir kendi adını ve notunu.

Çok duygulanırdım. Eğer bu konuda yapabileceğim bir şey varsa yapardım.


8. Kendini tek bir cümleyle anlatabilir misin?

Tek cümlelik bir kitap yazarmışım:)) Bilmem, kendimi tanıtmakta çok başarılı değilim, şöyle deyim o zaman tanısanız çok seversiniz:))

6 yorum:

  1. Canım arkadaşım benim seni tek cümleyle ben anlatayım mıııı :)

    Sen Cansınnn :D

    Öptümm Kocamannn

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederım canım cevapladığın ıcın:)
    coğu cevaplarda benzesıyoruz,Seytanın avukatı fılmı nasıl bı fılmdı harıka bı fılm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim biricitcim, çok eğlendim cevaplarken:)) aynen çok çarpıcı, etkileyici bir filmdi. şeytanın repliğini de hiç unutmam:"Kibir en sevdiğim günahtır".

      Sil
  3. öyleyse tanışalımda sevelim seni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tanışalım tabi, başka bloggerlar toplanıyor, özeniyorum valla:))

      Sil