22 Mart 2012 Perşembe

ONLINE ECZANEM ALIŞVERİŞİ

Bunlar da İlknur ablanın siparişleri. Pazartesi günü sipariş vermiştik. Çok hızlı olmasa da hızlı sayılabilecek bir şekilde bugün işyerimize ulaştı. Fotoğrafı da iş yerimizde çektik:)) İlknur abla benim tavsiyemle Petal Fresh'in Biberiyeli Şampuanını ve Saç Kremini (Şampuan alana Saç kremi bedava kampanyası var) sipariş etti, umarım memnun kalır. Bioderma'nın Sensibio'sunun ünü almış başını gidiyor. Onlineeczanemde hala bir alana bir bedava kampanyası var. Bunu ikimiz paylaştık, ben de hazır İlknur abla sipariş verirken ben de ikincisini alayım dedim. Numunelerinden çok memnun kalmıştım. Onlineeczanem yine tester yollamış. Bu sefer Bioderma Sebium Hydra Nemlendirici krem, Bioderma Node Şampuan ve Bioderma Sebium Yüz Temizleme Köpüğü, bir de All dergisini göndermişler. İlk gördüğümüzde çok sevindik, ama meğerse dergi Aralık ayına aitmiş:( Hiç göndermeseler daha iyiydi, bu güzel bahar gününde cıvıl cıvıl elbiselerin, tişörtlerin olduğu bir All yerine kışlık kıyafetlerin yer aldığı bir dergi hoşumuza gitmedi. Yine de geri kalan hizmet çok iyi, o yüzden o kadar sorun edilecek bir durum yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder