2 Mart 2012 Cuma

İzlediğim Son İki Film

İzlediğim yabancı dizilerden film izlemeye vaktim olmuyordu çoktandır. Şimdilerde House'ı izliyorum, ama yavaş yavaş; bundan sonra haftada en az bir film izlemeye karar verdim. Sinemadan uzak kalmışım ne kadar çok film birikmiş izlenmesi gereken.

Geçenlerde ayrı ayrı bloglarda yazılan iki tane sinema filmi ilgimi çekti (kusura bakmayın o yazıları aradım ama bulamadım, bahseden blogger arkadaşlarım bu yazının altına yorum bırakırlarsa, diğer arkadaşlar onların filmlerle ilgili yorumlarını okuyabilir, ayrıca her ikisine de teşekkür ederim tavsiyeleri için). Birincisi Doubt (Şüphe) isimli film, Meryl Streep başrollerde, aslında yavaş bir film ve biraz uzun ama yine de çok anlamlı bir film her ne kadar sonu biraz belirsiz bitti gibi geldiyse de bana, beğenerek izledim. Meryl Streep'in karakterine sinir oldum, yani kadın öyle güzel rol yapıyor ki hayatımızda onun oynadığı gibi bir karakter olsa ne hissedeceksek onu hissettiriyor. Güzel bir filmdi, ben de tavsiye ediyorum burdan. 



İkinci film ise Chloe... Julianne Moore başrolde, filmde Julianne Moore kocasının kendisini aldattığından şüphelenerek bir hayat kadınıyla anlaşıyor ki bakacak kocası gerçekten kendisini aldatıyor mu? Aslında ne kadar tehlikeli bir işin içine girdiğini anlayamıyor. Zaten işin içinden işler doğuyor. Başlanan noktayla gelinen nokta arasında dağlar kadar fark var. Bazı noktalarda klişeler var. Biraz Öldüren Cazibe, biraz da Zehirli Sarmaşık kokuyor. Fena bir film değil, izlenebilir. 



3 yorum:

  1. ''Şüphe'' filmini ben çok beğenmiştim .Biraz ağır ama ilginç gelmişti.
    ''Chloe'' yi izlemedim.Konu tanıdık ama oyuncular iyiymiş.

    YanıtlaSil
  2. Şüphe bana da biraz ağır geldi hatta biraz ara verip kalanını sonra izledim:))

    YanıtlaSil
  3. Full kalite film dizi fragman arşivi ve film izle me imkanın yanı sıra online hd full
    dizi izle me nin keyfine varacağınız , en yeni
    fragman izle mek isteyenler bu adreste buluşuyor.

    YanıtlaSil