7 Şubat 2012 Salı

Yeni Favori Dizim-Downton Abbey





Tarihi dizileri çok severim. Downton Abbey (Downton Malikanesi) dizisini yeni keşfettim ama kısa sürede bitti:(( Yeni bölümleri seneye diye duydum ve çok üzüldüm. Neyse yine de ağzımda çikolata tadı bıraktı bu güzel dizi. Bazı yerlerinde güldüm (özellikle büyükanne süper), bazı yerlerde hüzünlendim, bazen de kızdım ama izlediğimde hep güzel vakit geçirdim.
Dizi 1900'lü yıllarda soylu bir ailenin ve onların yanında çalışanların gündelik yaşamı, aşkları ayrıca Birinci Dünya Savaşının onları etkileyişi ile ilgili. Diziyi diğer dizilerden ayıran önemli özelliklerden biri her karaktere ayrı ayrı özen gösterilmiş olması ayrıca senaryosunun gayet tutarlı olması ve yaşamdan parçalar içermesi. Ben çok beğendim diziyi, tarihi dizi sevenlere özellikle tavsiye ederim. Birkaç saat kendinizi İngiltere'de Downton Malikanesinin avlusunda hissedebilirsiniz. Unutmadan Downton Abbey, Emmy ödüllerinde en iyi mini dizi ödülüne layık görülmüş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder