24 Şubat 2012 Cuma

INGLOT VS NIVEA



                                         Inglot 145
                                          Nivea Vintage Mauve



--> Nivea



--> Inglot







Rujda gül kurusu rengini çok severim. Hem doğal hem de şık, bakımlı bir duruş verir dudaklara. Nivea Pure&Naturals 73 numara epeydir elimde vardı. Nivea'nın makyaj ürünlerini kaldırması nedeniyle belki de bir daha bulamayacağım bir ruj. Ben genelde altına lip balm sürerek kullanıyorum ve güzel bir renk veriyor. Inglot ruju da yakın bir zamanda aldım. Aslında Nivea ile bu kadar yakın renkte olduklarını bilmiyordum, daha doğrusu ilk kez ikisini yanyana getirince canım sıkıldı, aynı tonlarda iki ruj, gereksiz oldu bu alışverişim diye düşündüm ama renklerin dudakta duruşu çok farklı, Nivea biraz daha pembe tonlarında, Inglot ise biraz daha koyu, hafifçe toprak tonlarına çalıyor. İkisinin de kalıcılığı güzel, ama Inglot birazcık daha kalıcı. İkisinde de paraben yok. Severek kullanıyorum her ikisini de. Gül kurusu renginde ruj arayanlar için belki bir fikir olur. Sevgilerle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder