20 Şubat 2012 Pazartesi

ONLINEECZANEM'DEN ALDIKLARIM




Onlineeczanem'den ilk kez alışveriş yaptım. Ürünlerin paketlenişi, yanına numuneler eklenmesi çok güzel, ancak gelene kadar akla karayı seçtim. 14 Şubat akşamı verdiğim sipariş ancak bugün gelebildi (İstanbul içi) yani benim gibi tez canlıysanız ya da ürüne acil ihtiyacınız varsa sipariş vermeden önce bir kez daha düşünmenizi tavsiye ederim.
Gelelim siparişlerime, Petal Fresh şampuan ve saç kremi (sadece şampuan sipariş ettim, saç kremi hediyesiydi). Petal Fresh Şampuandan daha önceki postlarımda bahsetmiştim. Limon otlu (yağlı saçlar için) olanını tercih ettim bu sefer, umarım memnun kalırım. Benim daha önce numune olarak denediğim Petal Fresh'ler biberiye ve çay ağacıydı. 
Bir de Laconia göz makyajı temizleyici. Yunanistan'da üretilen bir markaymış. Saf organik zeytinyağı bulunuyormuş içinde. Saf organik zeytinyağı kelime grubunu görünce tabi benim aklım başımdan gitti. Ancak geldiğinde gördüm ki içinde saf olan tek şey organik zeytinyağıymış. Parabenler ürünüm içinde fink atıyorlarmış (biraz abarttım:)) Neyse zaten dayanamadım hemen denedim. Bir kaç damlası göz makyajımı temizlemek için yeterli oldu. Memnun kaldım kısacası.
Alttaki minik şişecikler de numuneler, iki tane Bioderma Sensibio H2O (denemek istediğim bir üründü, numune olarak gönderdikleri iyi oldu). İki tane Bioderma kepek şampuanı tester'ı (bunların yerine başka bir şeyler olsa daha sevinirdim), bir tane Sebamed Yüz temizleyici numunesi (bu da güzel, daha önce denememiştim). Yani lilakutudan çıkan tester'lar kadar tester çıkmış oldu onlineeczanem'den. Ürünleri denedikçe fikirlerimi burdan paylaşırım. Sevgiyle kalın.

2 yorum:

  1. memnun kalmanıza sevindim ben güvenip alamıyordum bunu okuduğum iyi oldu istediğim başka gelen başka olur başım ağrır diye düşünmüşdüm bende beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ben de her siteye güvenemiyorum. ayrıca online alışverişlerde kredi kartı kullanmıyorum. havale yaparak aldım bu ürünleri. kapıda ödeme seçeneği de var, o yönden gerçekten tercih edilebilir bir site.

    YanıtlaSil