16 Şubat 2012 Perşembe

WATSONS'DAN KÜÇÜK BİR ALIŞVERİŞ

Watsons'a girmeden önce yine sadece ihtiyacım olanları alacağım diye kendimi ikna ettim:) Paradontax diş macunu watsons'a da gelmiş ya da daha önceden vardı ama benim haberim yoktu neyse bu diş macunundan ne kadar memnun kaldığımı daha önce anlatmıştım. Makyaj temizleme pamuğu olarak daha önce ipek kullanıyordum ama bir de watsons'ınkini denemek istedim. Dayanamayıp iki tane de makyaj temizleme süngeri aldım ama açıkçası pişman oldum. Yüz temizleme sütünü yüzüme yaydım ve bu süngerlerle yüzümü sildim, makyajı silmesine siliyorlar ama renkleri sarı olduğu için makyaj kalıntıları çok kötü göründü; bir daha sadece pamuk kullanarak temizleyeceğim makyajımı. Watsons'ın mini cep mendilleri, daha önce yaseminlisini kullanmıştım, çok güzel kokuyordu. Yaseminli kalmadığı için bu sefer bundan alayım dedim. Bunların kokusu da çok güzel. Islak mendil, klasik, bir bayanın vazgeçilmezi:)) Ve son olarak flormar'ın dipliner'ı, eve gelir gelmez denedim ve çok güzel bir sonuç aldım. Fiyatı da uygundu. Memnun kaldım kısacası.

1 yorum:

  1. flormarın diplinerini bende kullanıyorum evet haklısın çok hesaplı ve de çok güzel bir ürün ben çok memnunum

    YanıtlaSil