23 Şubat 2012 Perşembe

KIVANÇ TATLITUĞ EFSANESİ


Genelde yabancı dizileri takip etmeyi seviyorum. Televizyonda ise bir iki yerli diziye, canım isterse bakıyorum. Kuzey Güney de her hafta olmasa da arada izlediğim ve takip ettiğim bir dizi. Senaryo vasat aslında, çok da ilginç bir hikayesi yok. Ama Kıvanç Tatlıtuğ sayesinde izlettiriyor ya da ben o yüzden izliyorum. Kıvanç Tatlıtuğ çok yakışıklı diye değil bu ilgim (bu arada Allah sahibine bağışlasın güzel çocuk), ama bu dizide gerçekten kendini katbekat aştı. Gümüş dizisi, Kıvanç Tatlıtuğ'un acemilik dönemiydi, Aşk-ı Memnu ile epeyce bir yol kat etti, Kuzey Güney'de ise oyunculuğu tavan yaptı. Tabi ki bunlar benim düşüncelerim, dünkü bölümde göstermiş olduğu performans beni kendine hayran bıraktı. Mimikleri, konuşması, duruşu harikaydı. Ancak bölümde eksiklikler vardı, Ali'nin Kuzey'i kurtarmak için Sümer'le kendisi yüzleştiği unutulmuş gibi; Kuzey'e, onu o adamların arasından kurtardığı için ettiği teşekkür çok abartılıydı (Sanki kavga Ali yüzünden çıkmış gibi). Kavga esnasında topluca Ali'ye dalan elemanlar, Kuzey'i görünce Cüneyt Arkın filmlerinde olduğu gibi teker teker kavgaya dahil oldular. Kuzey birisini dövmeden ötekileri işe karışmadı. Simay'ın, Kuzey'den o kadar korkmasına rağmen hala Güney'i tehdit etmesi. Güney'in bu kadar gıcık olması, yuh yani insan kardeşine bu kadarını da yapar mı dedittiriyor. Bunlar dizide benim gördüğüm mantık hatalarıydı. Dediğim gibi diziye değil Kıvanç Tatlıtuğ'un oyunculuğuna dikkat edin eğer izlerseniz. Sevgilerle.

1 yorum:

  1. adam aştı kendini izlettiriyor gerçekten Güney gibi bi insanıda allah düşmanımın başına vermesin

    YanıtlaSil