12 Ocak 2012 Perşembe

PETAL FRESH ORGANİK ŞAMPUAN

Petal fresh organik şampuan tester'ları bana ulaştığında bir post yayınlamıştım. İki numuneyi de kullandım. Görüşlerimi burdan paylaşmak istedim.Yalnız iki tane numune kesin değerlendirme yapmak için yeterli mi bilmiyorum. Bu şampuanın saç dökülme sorunum (doğal şampuan kullandığımdan beri) için bir çözüm olacağına inanmıştım, ama saçımın dökülmesinde bir değişiklik olmadı:(( Onun dışında saçımı yıkarken saçım çok sertleşti, saç kremi kullandığım için çok da sorun olmadı, ama uzun saçlılar için sıkıntı yaratabilir (saçım kısa ve boyalı onu da belirteyim).  İyi yönleri ise şampuanın tamamen organik olması, kokusunun da çok doğal olması. Memnun kaldığım takdirde almayı düşünüyordum, ama bir down under naturals şampuandan çok çok farklı gelmedi bana. Tabi herkesin saçında farklı etki yapabilir bunu da belirtmeden geçmeyeyim. Son olarak da Organicum'u denemeyi düşünüyorum. Eğer denersem düşüncelerimi burdan paylaşırım.

Edit: Dün akşam saçlarımı yıkadığımda saç dökülmemde azalma gördüm. Galiba saçım yeni yeni alıştı. O yüzden bu ay orjinal boy petal fresh alıp ondan sonra son kararımı vereceğim.

4 yorum:

  1. ilk kez gördüm bu ürünü.bendede saç dökülmesi var.

    YanıtlaSil
  2. Türkiye'ye geleli çok olmadı. Sadece büyük eczanelerde var. Bu ayın sonuna kadar bir şampuan alana bir saç kremi bedava (39 lira olması lazım). dün biraz az döküldü gibi saçlarım o yüzden tam boy ürün alıp kullanacağım eğer etkili olursa şampuanımı buldum demektir:))

    YanıtlaSil
  3. canım bu şampuandan almayı düşünüyorum,tam boyunu kullandın mı acaba? nasıl?

    YanıtlaSil
  4. canım tam boyunu kullanıyorum yaklaşık iki aydır ve çok memnunum. biraz saçları sertleştiriyor ilk yıkandığında çünkü içeriğinde silikon yok ama saç kremiyle yumuşuyor. saçımın yağlanması da azaldı.

    YanıtlaSil