11 Ocak 2012 Çarşamba

BİTENLERRRR

Bunlar da benim biten ürünlerim. Diğer bloglardaki biten ürünler yazılarını severek okuyorum.Ürünü beğenip beğenmediklerini, tekrar alıp almayacaklarını merakla takip ediyorum. Ben de kendi beğenilerim ışığında bir bitenler yazısı hazırlayım dedim:))
1. Nivea Fresh Natural Deodorant: Güzel bir  ürün, hafif bir kokusu var; ama gün içinde tekrar yenilemeniz gerekiyor, öyle üstünde yazdığı gibi 24 saat koruma sağlayamıyor ne yazık ki. Yine de beğendim. Tekrar alacağım.
2. Nivea Pure&Natural Roll on: Severek kullandığım bir ürün daha. İçinde alüminyum, alkol yok, çok güzel, hafif bir kokusu var. Ama yine Nivea Fresh Natural Deodorant gibi 24 saat koruma sağlayamıyor ki ben çok terleyen biri değilimdir. Buna rağmen, tekrar alır mıyım? Yesss:)
3. Loccitane Badem Sütlü Krem: Krem gerçekten güzel, nemlendirmesi güzel ama diğer nemlendiricilerden çok çok farklı değil; bir de sıkıştırıcı etkisi olduğu da iddia ediliyor tanıtımında ama ben öyle bir etkisini görmedim. Tekrar alır mıyım? Ne yazık ki hayır, çünkü performansına göre çok pahalı, daha önceki bir postumda dediğim gibi kremin ikinci taksiti bitmeden kendisi bitti.
4. More Than Soap El ve Yüz Kremi: Tamamen doğal içerikli bir krem, üzerinde yazıldığı gibi el yapımı. Çok güzel tarçın, vanilya kokuyor. Güzel bir nemlendiriciydi, beğendim. Tekrar alabileceğim ürünlerden, ama şu anda Yves Rocher'in Inositol Vegetal kremini kullanmaya başladım, o yüzden belki daha sonra.

2 yorum:

  1. loksitandan bende oldukca memnunum ya cok guzel :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de memnun kaldım ama fiyatları dediğim gibi fazla, bir dahaki loccitane alışverişim için doğum günümü bekleyeceğim:))

    YanıtlaSil