31 Ocak 2012 Salı

PARODONTAX DİŞ MACUNU

Diş etlerim sürekli sorunludur benim, her dişimi fırçaladığımda kanar:( En son diş doktoruna gittiğimde diş taşlarımı temizlediler ve kanamanın bu yüzden olabileceğini söylediler, ama kanama tam kesilmedi. Bir arkadaşımın tavsiyesiyle bu diş macununu kullanmaya başladım ve diş eti kanamalarım büyük bir ölçüde azaldı. Şimdilerde ikinci tüpü bitirmek üzereyim ve çok memnunum. Tadı normal diş macunları gibi değil, hatta ilk kullandığımda: "Bu ne biçim bir şey" dedim ve ikinci kurban olarak kardeşimi seçtim:"Şu diş macununu bir denesene"diye. Çocukcağız banyodan geldiğinde: "Senin bana kastın mı var?" dedi. Ben de hain hain güldüm:)) Hatta bir kez arkadaşlarımız bize gelmişti. Bir tanesi parodontax'ı kullanmış gelip bana "Alev, o diş macunu değil miydi?" diye sordu. Kafalamak içimden gelmedi değil, ama yüreğine indirmek istemedim:)) Neyse tadı biraz garip dediğim gibi ama alışınca hoşuma bile gitmeye başladı.İçinde altı tane tıbbi bitki özü var (adaçayı, nane, papatya, ekinase, mirra, ratanya). Diş eti kanaması problemi olanların ya da doğal diş macunu arayanların denemesini şiddetle tavsiye ederim. Fiyatı çeşitlilik gösteriyor. Gratis'ten 6.90 liraya aldım, eczanede 8.50 civarındaydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder