3 Ocak 2012 Salı

KİMİLERİ ÖLÜMSÜZ DOĞAR


Bazı insanların kaderidir ölümsüz olmak, unutulmamak... Barış Manço da bu insanlardan biri... Aramızdan ayrılalı seneler oldu, ama biz hala onun şarkılarını dinleyip her sene onu anıyoruz. Unutulması güç insanlardan Barış Manço benim için, küçük bir kızken hep Adam Olacak Çocuğa çıkınca söyleyeceğim şarkıların provasını yapardım. Barış Manço oradaki çocuklara sorular sordukça ben de evden yanıtlardım, kendime göre akıllıca cevaplar bularak. Daha sonra onun dünyayı dolaşmasına, yeni yeni insanlarla tanışmasına, birçok dili konuşabilmesine imrendim. Şarkıları ise insana yeni bir dünyanın kapısını açar gibiydi. Bazı şarkıları insanı kıpır kıpır ederken, bazıları hüznün dibine vurdururdu, bazı şarkıları ise muzipti. Hani bazı insanlar vardır, neye ellerini atsalar başarılı olurlar işte öyleydi o. Bakışlarındaki duruluk, yüzündeki o sevecen ifade, farklı tarzı, her şeyiyle farklı bir insandı. Dediğim gibi bazı insanlar ölümsüzdür, Barış Manço bunu en çok hak edenlerden biri. Ruhu şad olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder