24 Şubat 2013 Pazar

SAÇ MASKESİ

Bu sıralar saç bakımına kafayı takmış durumdayım. Allah'tan öyle çok dökülen, cansız saçlarım yok ama çok yavaş uzamaları beni rahatsız ediyor açıkçası. Çok uzun yıllardır saçımı boyatıyorum ve ayrıca bir saç bakımı yapmıyordum ama artık kendi doğal rengime dönmek istiyorum. O yüzden saçlarımın sağlıklı olması için maske yapmaya başladım. Yaklaşık bir aydır haftada bir kere uyguluyorum. Tarifi sizlerle de paylaşmak istedim. İnternetten yaptığım araştırmalar sonucumda oluşturduğum bir tarif oldu bu. 
Gerekenler:
1 yumurta sarısı
1 çorba kaşığı bal
1 çorba kaşığı zeytinyağı
1 tatlı kaşığı badem yağı
1 tatlı kaşığı menekşe yağı
1 tatlı kaşığı sarımsak yağı
1 tane evigen ampül
1 tane bepanten ampül
1 tane bemiks ampül
Hepsini karıştırıp saçlarımıza sürüyor, saçlarımızı streç filmle sarıp bir kaç saat bekletiyoruz. Ne kadar çok bekletebilirseniz o kadar iyi. Evigen, Bepanten, Bemiks ampülleri eczaneden aldım (üç kutu toplamda 12,5 lira etti). Sarımsak yağı konusunda uyarmak istiyorum, kokusu çok keskin o yüzden güzel kokulu (ben menekşe yağı tercih ettim) bir yağ ile kullanırsanız o kadar baskın bir koku bırakmıyor saçta, zaten bir iki yıkamaya saçta koku falan kalmıyor. Sonuç olarak daha az dökülen ve güçlü saçlarım oldu, uzama konusunda herhangi bir etkisini henüz görmedim ama düzenli kullanımın işe yarayacağını düşünüyorum.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder