11 Şubat 2013 Pazartesi

Essence Stay All Day Far


Essence'in bu krem farlarını çok beğenerek kullanıyorum. İlk olarak pembe renkli "For Fairies"i aldım. Gerçekten peri gibi hissediyorum bunu kullanırken :) Çok tatlı hafif pembe bir renk veriyor ve bazen tek başına kullanıyorum bazen de siyah ya da gri kalem çekiyorum ve daha belirgin bir ifade veriyorum gözlerime. Diğer rengini de(Coppy Right)  Essence'in son indiriminde ancak bulabildim. Birçok Gratis'te Essence standına baktım ve çoğu stantta indirimli olan ürünlerden kalmamıştı. Normal fiyatı 9 lira civarı, indirimli 3.5 lira. Fiyatı da uygun. Bir de sarı ışıltılı bir tonu var, onu bulabilirsem onu da almak istiyorum ama indirim bitene kadar bulamayacağım galiba.

2 yorum:

  1. pembeyi
    ben de istiyorum ama kalici degil hemen cizgileniyor diye yazilar okudugumdan elim gitmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çizgilenme olmuyor, belki de gözün yapısıyla alakalıdır ama bence dene memnun kalma ihtimalin yüksek.

      Sil