11 Şubat 2013 Pazartesi

cici yüzükler


Son zamanlarda bu ince, zarif yüzükler moda oldu. Taksim'de pasajlarda birkaç tane gözüme kestirdiğim olmuştu, kararsız kalıp sonra alırım dedim ama kafama takılınca dayanamadım. Gözüm Taksim'e gitmeyi de almayınca, Bakırköy'e yollandım orada birkaç gümüşçü gezdikten sonra bu cici yüzükleri buldum. Özellikle baykuşlu olanına bayıldım. Kalpli olanını da çok sevdim ama yüzük parmağıma biraz geniş geldi; o an çok dikkatimi çekmedi ama parmağımdan çıkacak bollukta :( Baş parmağıma takarak kullanıyorum ama yüzük parmağıma daha çok yakıştırdığım için biraz içime sinmiyor belki daralttırırım. Bu arada bu yüzüklerin çok çeşitli modelleri (love yazılı, barış işaretli, sonsuzluk işaretli, dört yapraklı yonca) var. Kedili bir iki model gördüm aklımda kaldı bir daha ki sefere bir tane de kedili alırım belki :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder