15 Şubat 2014 Cumartesi

MAC Hot Tahiti



Makyaj postu girmeyeli çok oldu. Daha önce hiç MAC rujum olmamıştı. Çok sık ruj kullanmadığım ve genelde balm kullanan biri olduğum için aslında rujda markaya çok da takmazdım, dım diyorum, çünkü MAC fikrimi oldukça değiştirdi. Bir süredir baktığım rujlar arasından bir renk seçmek hiç de kolay olmadı. O kadar güzel ve çeşitli renkler vardı ki ama en sonunda Hot Tahiti'de karar kıldım. İnternetten aldığım için (Dermomarketi tercih ettim yine), rengini araştırırken epey bir karşılaştırma yaptım, dudakta duruşundan daha çok cilt üzerinde yapılan swatchlara dikkat ettim ve gerçekten beklediğimden de güzel bir renkle karşılaştım. Ayrıca kalıcılığı, yumuşaklığı bir harika. Rengi de tenime çok gitti. Hafif göz makyajı (hatta sadece rimel) ve azıcık allık bir de hot tahiti günlük makyajımın gözdesi oldu. Hot Tahiti ile hoş bir makyaj videosu da buldum ama gündelik değil egzotik bir makyaj, denemeye cesareti olanlar TIK TIK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder