15 Ocak 2013 Salı

SON ALIŞVERİŞ

 Uzun süredir mağazalarda bir indirim şölenidir gidiyor. Şu sıralar alışveriş merkezlerinden kendimi uzak tutmaya çalışıyorum ya da gittiğimde kendimi frenlemeye çalışıyorum. İhtiyacım olan son birkaç parça da bunlar. Avon Forever EDP parfüm, bu parfümün ilk şişesi bitmek üzere çok güzel, hafif, çiçeksi bir koku, beğenerek kullanıyorum. Daha önce Avon'un Perceive, Romantic Voyage parfümlerini severek kullanıyordum. Perceive çok yaygınlaşınca, Romantic Voyage'a geçtim ama onu da piyasadan kaldırdılar halbuki ben o kokuyu çok seviyordum. Neyse Forever'ı da sevdim ben :)



Bu eyeliner'ı da geçen Watsons'da görmüştüm. Alayım mı almayayım mı bir türlü karar verememiştim. Bugün dayanamadım.  Pink diamonds'ı aldım. Mavisi, kahverengisi, sadece siyah olanı da var. Burda tam siyah gibi görünmüş ama mini mini, pembe pırıltılar var içinde ki ben çok severim. Yanında da mini fırçası hediye (profesyonel olduğu yazıyor), hemen denedim ve gerçekten kolay kullanım sağlıyor. Ben hem fırçayı hem de eyeliner'ı çok beğendim. (Watsons'da 17.50 TL-Maybelline'in göz ürünlerinde indirim varmış)


 Bu da göze parlaklık verdiğini iddia eden Max Factor'ün Eye Brightening maskarası. Bu maskarayı ilk yabancı bir blogda görmüştüm Türkiye'ye gelmemişti ve merak etmiştim gerçekten işe yarıyor mu diye. Geçen aylarda stantlarda gördüğümde maskaram bitmediği için sonra alırım diye düşünmüştüm. O sıralarda bir arkadaşıma tavsiye ettim ve o kahverengi gözler için olanını aldı. İlk önce bir fark göremedik ama sonra gün ışığında minik gümüş ışıltılar gördük ve gayet hoş görünüyordu. Bende bugün ela gözlüler için olanını aldım. Aslında gözlerim kahverengi ama açık renkte kahverengi olduğu için bunu almayı tercih ettim. Fotoğrafta görünmese de içinde minik altın renginde ışıltı var ve ben çok beğendim. Onun dışında klasik Max Factor maskarası, kirpikleri tek tek ayırıyor ve tek seferde kullanmak benim için yeterli oldu.

Ve fondötenlerle imtihanım :) Aslında diğer fondötenimi bitiremedim. Bir seneyi geçtiği için atmak zorunda kaldım. Çok da fondöten kullanan biri değilim ama bir tane bari elimin altında olsun istiyorum galiba. Bu da Avon'un son çıkarttığı Luxe serisinin fondöteni. Natural glamour, ten rengime uygun, çok kapatıcı değil, yüze ağırlık vermiyor ki benim bir fondötende aradığım özellikler bunlar. Bileğimde ürünün uygulanmış hali.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder