1 Temmuz 2012 Pazar

ÇOĞUNLUK


Çoktandır izlemek istediğim bir filmdi. D&R'da uygun fiyatla görünce almadan edemedim. Tam da zamanına denk gelmiş diye düşünüyorum, tam da bizden farklı olan kötüdür düşüncesinin yıldönümündeyken, o acı olayın tekrar yürekleri sızlattığı, insanlığın birkez daha öldürüldüğü bir zamanda izledim bu filmi. Yıllar geçse de unutulmayacak olaylar yaşadı bu ülke, tarihi değiştiren, gözleri yaşartan, kalpleri parçalayan... Umarım artık kardeşçe yaşamak dışında şansımız olmadığını anlayabilecek kadar olgunlaşmışızdır millet olarak.

Çoğunluk, bol ödüllü bir film olmasıyla ilgimi çekmişti ilk önce sonra da konusu... Yine yaşama bir ayna tutulmuş, yine yaşananların kurgu olmasına rağmen olayların gerçekliği insanın içini acıtıyor. Filmde şimdilerde Yalan Dünya'dan tanıdığımız Bartu Küçükçağlayan başrolda. Mertkan basit bir hayat yaşamaktadır. Zengin bir adam olan babası her ne kadar onun hayatını zorlaştırsa da bir eli onun üzerindedir. Öylesine başladığı bir ilişki onu bir seçim yapmaya zorlar ve o kolay olanı mı zor olanı mı seçecektir?






2 yorum:

  1. huhu merhabaaaa :))) blogunu yenı buldum hadı bakalım:))) fılm ızleyemeyen bırı olarak ah cektım:) kuzum bıraz daha buyusun bolbol kıtap okunup fılm ızlenecek malum suan o yatınca bende pıl bıtıyor:))) kocaman sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar, hoşgeldin bloğuma:)) tabii ki kolay değildir bir minnakla uğraşmak:)

      Sil