17 Temmuz 2012 Salı

BİTENLERRR


Çoktandır bitenler postu yayınlayamadım, bunları bitireli oldu aslında ama ancak şimdi girebiliyorum. Hemen ürünleri yorumlayayım.
1) Activar Göz Kremi: Lila kutudan çıkmıştı. Her gün bir kez kullandım. Çok büyük bir fark göremedim açıkçası, zaten bu tür ürünlerde hemen bir etki ortaya çıkmıyor. Benim için oluşabilecekleri önlemesi yeterli.
2) Murad Peeling: Yine lila kutudan çıkan bir ürün, çok beğendim aslında gayet güzel temizliyor cildi ama fiyatı epey yüksek olduğu için almayı düşünmedim. 
3) Avon Romantic Voyage Parfüm: Severek kullandığım bir parfüm ama çoktandır katalogta göremiyorum, o yüzden şimdi The Body Shop'un White Gardenia'sını kullanıyorum, gayet hoş bir yaz kokusu.
4) Laconia Göz Makyajı Temizleyici: Onlineeczanemden aldığım bir ürün, ikincisi bitmek üzere, çok beğendim. Gözü tahriş etmeden makyajı temizliyor ve hafif de kirpiklerimin uzamasını sağladı (aslında çok hafif sayılmaz, gözle görülür derecede bir uzama var) ve yeniden almayı düşünüyorum. 
5) Nivea Pure&Natural Deodorant: Çok severek kullanıyorum. Bittikçe yenisini alıyorum. Diğer deodorantlar gibi korumuyor ama ona da şöyle bir çözüm buldum. Yine Pure&Natural'ın koltuk altı roll on'uyla birlikte kullanıyorum, bu şekilde ter kokusu oluşmuyor.
6) Yves Rocher Organik Duş Jeli: Organik olması benim için önemli bir artı, beğendim. Tekrar alabilirim; ama şu anda almış olduğum organik sabunlar var bir kaç kalıp onları kullanıyorum.
7) Une Maskara: Güzel bir maskaraydı. İçeriği doğal, fiyatı da uçuk değildi. 25tl civarıydı. Waterproof olmadığı için yağmur yağdığında gözden akabiliyor, bu biraz sıkıntı olmuştu. Bir de kirpiklerime istediğim şekli vermiyordu. Bu maskara bitince ben de lila kutudan çıkan max factor'ün masterpiece maskarasını kullandım ve çok memnun kaldım. Kirpikleri uzun, dolgun ve kıvrık gösteriyordu ve gözüme daha hoş geldiği için onu kullanmaya devam ettim. Birkaç gün önce Gratis'teki indirimden yararlanarak The Balm'ın Cheater maskarasını (içinde zararlı madde yokmuş) aldım ama hiç memnun kalmadım ne yazık ki, halbuki diğer ürünlerinden ne kadar da memnun kalmıştım. The Balm'a olan güvenimden dolayı hiç tereddüt etmeden aldım ama performansı çok düşük çıktı. Bir kere çabuk kurumuyor, gün içerisinde akma yapıyor ve kirpiklerimi hiç güzel göstermedi, hiç maskara sürmesem kirpiklerim daha güzel dururdu heralde. Tek tesellim yarı fiyatına almam ama yine de üzüldüm sonuçta param boşa gitmiş oldu. Ben de bugün Gratis'in son gün indirim gününde gittim Max Factor'ün Masterpiece'ini %40 indirime aldım. Biraz zarara girdim ama napalım bundan sonra araştırmadan bu tarz ürünler almam ya da bildiğimden şaşmam. Bu sonuncu kısım biraz uzun oldu ama bilgi vermek istedim bu konuda, başkaları normal fiyata alsın istemem (tabi bunlar benim şahsi görüşüm, memnun kalanlar da olabilir ama belirtmek istedim).

2 yorum:

  1. The Balm'ın maskarasından uzak durmak gerekiyor demek ki, öğrendiğim iyi oldu, paylaşım için teşekkürler :)

    Dün bir çekiliş başlattık, bekleriz :)
    http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/07/cekilisssss.html

    YanıtlaSil