23 Nisan 2012 Pazartesi

ELİF ŞAFAK BABA VE PİÇ


Elif Şafak'la ilk kez Aşk adlı romanıyla tanıştım. Aşk romanındaki anlatımı ve konu o kadar beni sarmıştı ki   3 gün gibi kısa bir sürede kitabı yutmuştum. Baba ve Piç'i de çok beğenerek okudum. Karakterler, konuyu anlatış şekli, hayatların kesişmesi çok güzel verilmiş. Kitabın sonu ise sürprizlerle dolu, çarpıcı bir bitişi var. O yüzden okurken kitap kendine çekiyor insanı. İngilizcesini okumak isteyenler için ingilizcesinin anlatımı da çok güzel hatta ingilizceye kimin çevirdiğini çok merak ettim. Çevirmenin adı yazmıyordu, belki de Elif Şafak'ın kendisi çevirmiştir, bilemeyeceğim. Şimdi de İskender'i okuyorum. Onunla ilgili fikirlerimi de kitap biter bitmez yayınlarım. Sevgiyle kalın. 23 Nisanımız da kutlu olsun bu arada:))

2 yorum:

  1. Aşk bir başkaydı benim içinde. Baba Ve Piç kitabının sonu beni çok şaşırtmıştı. Hiç beklemiyordum böyle bir son. Kurgularını çok beğeniyorum Elif Şafak'ın.
    İskender muhteşemdi. Bekliyorum yorumlarınızı. :)
    Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, İskender de süper heyecanla okuyorum:)) sevgilerle

      Sil